21 березня на базі Чорнобаївської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату відбувся майстер-клас для вчителів Білозерського району "Веб-інструменти формуючого оцінювання" за наступним планом:
І. Екскурсія школою
ІІ. Довідка про роботу консалтингового центру Білозерського району. Методист РМК Досенко Г.П.
Довідка про роботу консалтингового центру. ЗАВАНТАЖИТИ
Презентація до довідки. ЗАВАНТАЖИТИ
ІІІ. Майстер-клас вчителя фізики Чорнобаївської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату Торби В.В. "Веб-інструменти формуючого оцінювання"(http://vadimtorba.blogspot.com/2017/03/blog-post.html)
1. Завдання використання веб-інструментів у навчальному процесі:
- підвищення мотивації до навчання шляхом використання ігрового методу;
- організація процесу перевірки засвоєння знань;
- організація індивідуальної підтримки навчання кожного учня (особистісно-орієнтований підхід).
2. Можливості використання веб-інструментів
LEARNING APPS
- заповнення пропусків тексті;
- ознайомлення з аудіо-відео контеном;
- класифікація об′єктів;
- віртуальні класи;
- вікторини;
- кросворди.
KAHOOT
-тестування;
- анкетування;
- дискусії.
QUIZIZZ
- можливість працювати у власному темпі;
- домашні завдання;
- кумедні аватарки;
- меми.
QUIZALIZE
- автоматичний поділ у довільному порядку на дві команди.
PLICKERS
-для роботи з сервісом необхідно скачати та встановити спеціальну програму-додаток. Ця програма використовує камеру смартфона або планшету для зчитування QR-кодів з карток учнів.
TRIVENTY
- можливість колективної роботи над створенням питань вікторини.
3. Принципи формуючого оцінювання:
-вчитель постійно забезпечує зворотній зв′язок, надаючи учням коментарі, зауваження тощо, з приводу їх навчальної діяльності;
- учні приймають активну участь в організації процесу власного навчання;
- вчитель змінює техніки та технології навчання взалежності від зміни результатів учнів;
- вчитель усвідомлює, що традиційне оцінювання зрізко знижує мотивацію та самооцінку учнів;
- вчитель усвідомлює необхідність навчити учнів принципам самооцінки та способам покращення власних результатів.
Немає коментарів:
Дописати коментар